Gott från Ekologiska Julmarknaden

Det var en härlig eko-reko julmarknad på Bryggarsalen i söndags. Jag var där som utställare och det var verkligen trevligt, det var också min födelsedag och jag hade med mig hela familjen och jag är mycket nöjd med min dag. Där fanns ett stort pysselrum precis intill mitt utställarbord och min femåring som normalt inte sitter still mer än 20 minuter producerade julpyssel på löpande band och hade hur kul som helst i flera timmar.

Jag passade naturligtvis på att ta en runda själv för att kolla in alla fina saker som fanns till försäljning. Bästa inköpet var nog den ekologiska svartvinbärsglöggen från Tillmans som jag handlade av Eat Ekoaffär. Lite kul med en glögg som kan drickas av precis alla i familjen – utan alkohol alltså 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Familjen, personligt & företaget

Kommentera

