Tivoli är här!

Som en frisk fläkt damp det senaste numret av Tivoli ned i brevlådan. Roliga, kluriga serier fria från stereotypiska könsroller eller övertydlig sensmoral. Härligt. En serietidning jag med glädje läser med mitt barn, jag kan verkligen rekommendera den. Teckna en prenumeration här www.positivforlag.se

Eftersom jag själv är en obotlig återvinnare som gärna fyndar inte bara på loppisar men även från grovsoprum, så tycker jag också att sista seriesnutten är lite rolig.

Lämna en kommentar

Filed under Återvinning

Kommentera

