Paket som ger pirr i magen

Jag älskar leveranser till butiken och ibland ger de mig ett riktigt julaftonpirr. I går fick jag ett sådant paket levererat. Det var efterlängtat och innehållet är lika fantastiskt som jag förväntat.

De är de finaste ekologiska babykläderna av märket Sture & Lisa. Bodys, babybyxor, sparkdräkter och en babyklänning i fantastiska färger och mönster.

Käraste bloggläsare, jag vill dela mitt pirr med dig och du får köpa från den nya kollektionen lite billigare. För att du är du och för att du läser min blogg så får du 10% rabatt med koden BLOGG. Gäller resten av augusti.

Kram!

Randig ekologisk babybody

Lämna en kommentar

Filed under Ekologiska babykläder, Erbjudanden & kampanjer

Kommentera

