Förberedelser inför Stockholm Green Festival

Nu laddar vi inför Stockholm Green Festival i helgen. Det är andra året som Kraft&Kultur anordnar denna eko-fest i Kungsträdgården, men första året som Baby be green deltar.  Vi kommer att ha ett tält precis intill barnens Äventyrspark! Fantastiskt, jag kan jobba och samtidigt ha mina barn lekandes i närheten.   

Jag skissar på lite kampanjer som vi kommer att ha under festivalen. Lite rabatter och paketerbjudanden, nyheter och kanske en fyndlåda. Jag undrar vad som kommer att efterfrågas mest. Kanske den ekologiska solkrämen?

Å det ska bli roligt, jag hoppas verkligen att du kommer!

Här hittar du hela festivalprogrammet!

Lämna en kommentar

Filed under Familjen, personligt & företaget

Kommentera

