Nytt år. Nya tag.

Nu planerar jag för fullt inför det nya året. Jag planerar och funderar på vad vi ska satsa på i år. Jag vet att vi ska vara med på Stockholm Green Festival i Kungsträdgården i sommar. Det blir kul och spännande att delta där. Förra året kunde vi inte vara med men jag fick höra att det var en mycket lyckad festival.

Jag funderar också på vilka nya produkter som vi borde ta in. Med tanke på alla larm och otrevligheter som rör nappflaskor och pipmuggar i plast så tycker jag att vi borde ta in någon sundare och miljövänligare variant. Det finns bra alternativ både i metall och i glas.  Jag hoppas också att vi kan ta in något nytt spännande ekologiskt klädmärke i år.  Vi får se vad som kommer till butiken framöver!

Ett nytt år är alltid fullt av planer och förväntningar. Spännande tycker jag. Jag hoppas att det blir ett mycket gott och grönt år!

God fortsättning!

Lämna en kommentar

Filed under Familjen, personligt & företaget

Kommentera

